Jobb & Jobb

Det är de enda jag gjort dessa två dagar... alltså måndag och tisdag... eller jag har faktist varit ute med Vida och gått oxå! =P Det är välbehövligt och bra... även fast jag är dum som äter skit saker efter jag har varit ute och gått =P
Just de, jag har även varit på Backaplan och köpa pumps, får väll se om jag tar på mig dom på lördag när ja ska ut =)
Om det nu blir av, får la se vilka som händer med för de första haha..
I mån ska jag jobba och sen till stan/backaplan och kolla lite, sen senare på kvällen ska jag passa Joel!
Sen torsdag ska jag antagligen gå på bio! (ska jobba oxå)
Fredag ska jag jobba sen vet jag inte, typ sova! =P
Lördag ska jag först ta de lungt, sen ut på kvällen
Söndag fyller jag år =P

Ja det är typ min vecka de! nu vet alla! haha



Jag förstår verkligen inte......Tänk en extra gång nästa gång innan du säger för mkt..... =/
Menade inget illa.. men du borde förstå hur jag tänker... Ta hand om dig! *Hoppas du vet vem du är*

Kommentarer
Karina

Pratar du om mig? :S För isf så har jag tänkt klart och det går inte att ändra på.. Tack för att du bryr dig, men jag vet redan vad jag ger mig in på.. God natt

2008-08-20 @ 00:20:34
URL: http://omniavincitamor.blogg.se/
Emma

Klart osm fan du ska ha dom på dig =) o kvällen kommer bli av om jag ska så ska hugga både händer o fötter av mig ;) jag SKA! iaf fira dig :D kan säkert lura med mig en pöjk oxå om vi blir för få ;)

2008-08-20 @ 13:18:17
Sofia

Taaack.. är superglad över att ha fått jobbet.. Vill verkligen INTE gå tillbaka till BK.. Du kan inte skaffa in Tyzon lite genom bakdörren till Lisa Sass? Typ smyga med honom i en väska när du går dit och jobbar.. För du jobbar kvar där eller?

2008-08-20 @ 19:32:22
URL: http://fialuringens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0