Tyvärr inga bilder idag...

jag har tyvärr inte tagit kort på bilderna, och jag orkar inte göra de nu =P får se om jag fixar det i mån! nåndag så kommer det iallafall... jag lovar! ;)

dagen har annars varit okej, jobbat som vanligt... sen hämtade jag Karina på Backaplan å körde henne snabbt till torget så att hon kunde hämta ut sina böcker, sen va min kusin på besök med hennes pappa, så jag satt å spelade sims med henne =)  Alltid lika skoj att träffa dig gumman, synd att det inte blir så ofta... =/

Nej nu ska jag duscha å sen sova, jag e DÖTRÖTT!! plus att mina ben är hel cpiga, dom känns som spagetti heeela tiden, och jag har haft skit ont i huvudet hela dagen! =/

men men

GODNATT!

Kommentarer
Alexandra

svar : Tack :)

2008-04-09 @ 22:34:33
URL: http://jalusi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0