Tisdag & Onsdag.

Ja igår jobbade jag som vanligt, stannade även kvar lite extra på jobbet för att jag skulle vänta på Karina, vi skulle gå ut och gå en liten promenad...men den slutade inte förens vi va i Kungälv, och vi gick ju inte raka vägen heller utan kringelekrok vägar, så sammalagt så gick vi ca 2 mil!! =D Vi va riktigt stolta över oss själva när vi kom fram, men faaaan va ont vi hade i fötterna och Karina hade ont i sitt knä! Men när vi väl va famme vid Maxi så va vi bara tvuuugna att köpa nått gott, det blev varsitt rör med Pringels Chips och lite godis! =P (måste tilllägga att jag knapppt åt några chips =P) sen åkte vi med Ralf och Mamma hem igen... !! Tack Karina för en trevlig men lååång promenad! Bilder ifrån promenaden kommer senare!
-
Onsdag, idag har jag oxå jobbat och FAAAAN vad ont jag har fått i mitt knä idag, men knappt böjja det, och jag som ska gå på en 3 timmars föreläsning ikväll... kommer la typ avlida av värk i knät.. men men!

Idag blir det tyvärr ingen promenad! får se hur de är med knät i mån ifall jag kanske går då. (bra svenska, men jag orkar inte längre =P) haha


Nu ska jag snart åka, så jag måste fixa nått att äta innan... hej svejs!

Kommentarer
Louise

Aa bilder vill vi se!! måste ha bildbevis! As långt juh.. Duktiga tjejer!!

2008-04-16 @ 19:03:59
URL: http://louiseschyberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0