Promenad.

Japp det är faktist sant, jag va ute och gick i 1 timma.. riktigt stolt över mig själv =P behöver verkligen röra på mig, blir ju fan bara tjockare och tjockare pga den där jävla colan!! *inte bra*
ska försöka att gå iallafall ett par dagar i veckan så kanske kanske kanske jag går ner lite iallafall... för börja träna det är jag alldeles för lat för att göra, men gå kan ja gö! =P haha
kanske borde ställa av bilen ett tag så att jag inte tar den vart jag än ska ! =P
men nej då blir de ju inga roliga bil turer med kompisarna! haha

Coca Cola - Godis - Chips - Bil - ingen bra kombination! tro mig!

   
   Osminkad   -  Promenad       -     med vår tecken - men Saknade Bilen   


Kommentarer
Eva-Lena

Heja Emma!Då får vi peppa varandra med promenader. Jag skall också börja med det.
Kram

2008-04-12 @ 22:31:46
URL: http://www.evalena.blogg.se
Louise

Vilka fina skor du har!!
Hehe jag behöver me gå ut å gå =P Får ta sej i kragen! Saknar dej!!

2008-04-12 @ 22:54:38
URL: http://louiseschyberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0