Mys helg! =)

Ja natten till lördag så blev det verkligen inte mycket sömn, jag somnade ju då vid 12 typ, sen vid halv 3 så vaknade Joel till och hostade som bara den, stackaren e jätte förskyld... antagligen så hade han drömt eller nått för han va hur ledsen som helst i över 1 timma.. strax innan 4 så somnade han igen. och även jag kunde gå å lägga mig, jag somnade hur fort som helst, va dödstrött... fick sova till typ halv 7 så vaknade jag igen av att lille joel låg och hostade och pratade med sin nalle, de lät hur gulligt som helst, jag gick in för att kolla hur de va med honom, men han låg där så sött och mamma vaknade så jag kunde gå å lägga mig igen, sov lite till å från till klockan va halv 11, sen la mamma ner honom hos mig medans hon skulle fixa lite grejer...jag gick upp med honom och lekte lite, han fick även lite mat och jag gjorde i ordning mig, jag bestämde mig för att gå på promenad med joel, och vi ville ju såklart att Karina skulle med så vi ringde henne! =) Vi gick först till torget och köpte lite burkar med mat till honom, sen gick vi en liten promenix... träffade även Vida, så vi stod och snackade lite med henne... =) fortsatte sen attt gå en bit till...lillprinsen låg och sov så sött i sin vagn! =)
Efter att vi kom hem så åt vi lite mat innan Jocke,Jenny & Joel åkte hem.
Jag och Karina va döds trötta båda två så vi gick och la oss i min säng.. å vips så hade vi somnat efter ett tag...

Senare på kvällen så körde jag och Karina in mamma och Gullbritt till liseberg, dom skulle till lisebergshallen och kolla på nån person, kommer inte ihåg vem de va, sen blev de mys framför tv:n tills vi skulle hämta dom igen!
När vi kom hem igen så fikade vi med Te och knäckebröd! =P

seeen så låg jag och karina och snackade en massa tills hon typ somnade, då körde jag hem henne.. och sen blev de läggdags även för mig! =)

-

Söndag - Idag har vi varit på Dop, Joels syssling skulle döpas!

Kommentarer
Felicia

Tack för att ni kom på mitt dop ocg tusen tack för presenten.
kram Fisen

2008-05-01 @ 13:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0