Måndag.

Idag har jag oxå jobbat som vanligt! hehe vi va ute precis heeela dagen, vi va först på promenad med alla barnen och sen va vi ute på gården, åt mellanmål ute oxå och allt! det är uuunderbart gött att vara ute i solen =)
Efter jobbet så va jag hemma en stund, sen körde jag Mamma till Guldheden.

Och nu äntligen så känns det lite bättre i mitt knä så nu ska jag ta tag i mina promenader igen, idag va jag ute och gick med Vida på jobbet, en snabb och rolig 1 timmars promenad! =D

och nu ligger jag med världens huvudvärk i sängen och kollar på "Nytt läge" och väntar på att jag ska åka och hämta mamma så att jag sen kan få sova... i mån blir det en väääligt lång dag på jobbet...först jobba 8 timmar sen ha APT på 2 timmar... så jag e väll hemma typ kvar över 7 eller nått.. 11 timmars jobb! fyfan säger ja bara!

nej nu orkar jag inte sitta här mera... ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0