Helgen.

Fredag - I fredags så jobbade jag först i massor av timmar.. sen på kvällen och natten så va jag med Karina, vi satt och scrapa hemma hos mig, bland alla spöken... och ja, jag lovar, det spökar på riktigt!!
va även schaffis åt Johanna å några till! =)

Lördag - Låg jag i sängen och tog de väldigt lungt typ hela dagen, tills Jenny ringde å frågade om jag ville göra nått med henne brorsan å Joel, vi kom inte på så mkt att göra, så vi åkte hem till Ralf.. där vi satt ute i solen och myste, medans Brorsan satt inne och kollade på innebandy.. vi åt pizza och tog de lungt hela kvällen, träffade även Martin en stund... det va roligt att träffa dig igen! Tack för den lilla stunden vi hade! =)

Söndag - Tog det lungt typ hela dagen...åkte runt i Torslanda med Johanna och Camilla typ hela eftermiddagen, sen körde jag Johanna till Gamle Stan! sen hem och sov!


Ja det va typ min helg det! =)


Kommentarer
Josiee

ha en skön kväll:)

2008-04-21 @ 20:58:59
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0