Fredag.

Se där ja, fredag igen, fan va tiden går fort asså... veckorna bara rinner iväg, och denna har gått extra fort!
Sitter just nu och funderar på att försöka vila lite, jag har mega ont i huvudet... =( Har jobbar ifrån 8 till halv 6 så det tar mycket på krafterna!

Igår va jag och köpte en ny Ipod, va så trött på den gamla som aldrig funkade! så nu har jag en med 80 gb på! =D
så jag kan ha både filmer och musik på den!! as gött!

Mina promenader har fått ligga på is nu i 2 dagar, får se om jag kommer ut en sväng idag nu när mitt knä börjar bli lite bättre.. har fortfarnade ont när jag flyttar benet åt sidan... men det ska väll gå över det med hoppas jag!
-

Tack min vän för allt stöd jag fått av dig!! Tack för att du lyssnar och finns där! Det betyder otroligt mycket för mig, du betyder otroligt mycket! Jag kan inte lova dig att allt ska bli som förr, men jag kan lova dig att jag ska försöka kämpa mig igenom allt så som jag kämpar nu! Det kändes så skönt att få ur mig lite igår, Tack för att du lyssnade!
Du är en sann vän, min vän!  En vän som alla borde ha! Jag Älskar Dig! Vi har känt varandra i ca 5 år, och vi har byggt upp en stark vänskap, låt oss aldrig bryta den!
-
Nu är frågan, vad ska man göra ikväll? vad ska ni andra göra? Hade varit roligt om man fick nån kommentar ibland så att man ser vilka det är som läser ens blogg... =)

Ha en trevlig Helg!

Kommentarer
Karina

Jag läser din blogg :P

2008-04-18 @ 18:38:44
Sofia

GÅ till Kungälv, Hu.. Det är ju skitlångt.. Här hos oss händer det inte speciellt mycket. Har gjort iordning Tyzons rum, så nu får vi se hur det går för honom att sova själv om nätterna.. Hua! Har Joel eget rum än?

2008-04-18 @ 20:32:55
URL: http://fialuringens.blogg.se
Eva-Lena

Ha en trevlig helg Emma!
Kram

2008-04-18 @ 22:04:33
URL: http://www.evalena.blogg.se
Louise

Självklart läser jag!!

2008-04-18 @ 23:28:52
URL: http://louiseschyberg.blogg.se
Zyrran!!

Självklart läser jag din blogg med stort intresse!!
Hoppas att ditt knä blir bra snart!
Bamse Kramar

2008-04-19 @ 10:26:02
hanno

hanno läser ;) :P

2008-04-22 @ 07:26:49
URL: http://hann0.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0