Äntligen helg!

Fan va gött med ännu en helg, men vad händer nu i helgen då? antagligen ingenting! tråkigt men ändå rätt gött att bara ta de lungt... e helt slut på dagarna när jag kommer hem efter jobbet, kan behöva en lugn helg!

Veckan har annars varit rätt okej, har börjat gå till en kurator nu oxå, eftersom att jag mår så som jag gör efter saknaden av pappa! Så jag får se hur det blir.. ska dit på onsdag igen, nu efter att jag va där i tisdags så kändes det faktist lite bättre i typ några timmar, sen blev de jobbigt igen, men förhoppningsvis så blir det bättre!

jo föresten ja kom visst på en sak jag ska göra i veckan, jag ska ju scrapa lite med Zyrran, Mamma & Berit!

Eva-Lena å Marita, häng på om ni vill! =) lokalen på söndag!


Ha en bra helg allihoppa!

Kommentarer
Eva-Lena

Här var det grönt och fint.
Tyvärr passar det inte att komma och pyssla idag. Ha det så trevligt och jag hoppas på att få se lite resultat här i bloggen.
Hälsa dom andra.
Kram

2008-04-06 @ 09:21:16
URL: http://www.evalena.blogg.se
Karina

... och jag med! :P

2008-04-07 @ 00:13:48
URL: http://omniavincitamor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0