Imån är det Julafton å jag e fortfarande sjuk =(

Fy fan vad jag hatar detta... jag har världens jobbigaste hosta som aldrig försvinner... å varje gång jag äter så mår jag skit kasst i magen.. =( men men jag ska väll inte klaga.. det är ju trots allt julafton i mån... inte för att det ser så ut om man kollar ut... små regn å grått å tråkigt =( ingen direkt jul känska =/

men men, har väll egentligen inget att skriva... humm.. Passade Joel i fredags.. värt att nämnas iofs hehe.
fått klagomål ifrån jenny att jag skriver för sällan, jag får skärpa mig ;) eller hur zyrran ;) hehe..

Iallafall, ha en riktigt god jul alla!! =)

Kommentarer
Jenny

Ja nu börjar det att likna något...fast jag vill läsa mer...*ler*
Puss & Kram

2007-12-25 @ 17:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0