Jag minns...

Det finns alltid skäl, du dolde dom väl
Du va inte riktigt den som jag trott
Det lät ju så bra allt du sa
Som nu skriver om sej

Tar våra minnen gör om dom till nåt fint
Nån slags verklighet
Jag sparar allt alla minnen, sorterar rättar till
Gör allt fint igen och sparar

Även om allting är förstört nu så finns bilderna kvar
Och det är dom som jag spar
Jag tänker att kanske kan det finnas ett värde
I allting ändå, ja det måste va så

Att hur det än är, är det värt allt besvär
Fast det aldrig kan bli som det va
Men tack för allting alla fina ord
Som nu skriver om sej

Jag sparar på allting även på dagar
Då allt inte var perfekt
För mej är det allting varje minut som räknas
När dagarna har tagit slut, så jag sparar..

-
Minnerna kommer aldrig att suddas bort... Dom finns i mig, och det gör delar av dig med. Jag saknar allt roligt vi gjorde, jag saknar lixom allt...

Jag tänker ofta tillbaka på allt och ler, för det är bara bra minnen jag har med dig, jag önska att det som en gång fanns kunde gå att få tillbaka...

Jag saknar dig min gamla vän!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0