Tankar/Minnen!

Jag förstår mig inte på hur en människa kan förändras på så otroligt kort tid?
Hur man kan säga massa saker ena sekunden, och i nästa så är det precis som inget är sagt!
Man tror på människor som man borde kunna lita på, man lyssnar å man förstår... men när man gång på gång blir sårad, vad gör man då? När det visar sig att det en människa sagt är rena motsatsen till hur det verkligen är?
Vad ska man då tro? Vad ska man då göra? Ska man förlåta, om människan kommer tillbaka, eller ska man glömma och gå vidare.....

Jag förstår mig inte på vissa.... Man tror att man känner en person, men det visar sig oftast att man absolut inte gör de, man blir sviken och ledsen gång på gång, är det verklgen så livet ska vara`?
ska man behöva bli sviken/sårad av dom man tror är en närmast?

Jag förstår verkligen ingenting....att gå ifrån super tajta...till ingenting? utan en riktig anledning, är det så det ska vara?

snälla, kan nån ge mig svar!!
Jag minns allt vi gjort, Jag minns allt vi sagt.... Men tyvärr är dom dagarna över, och det enda som är kvar... det är minnen! Så troligt mycket bra och roliga minnen.... Jag kommer alltid älska dig, för mig så finns du på din speciella plats... i mitt hjärta!!

Kommentarer
Hanna

Vad har hänt Emmo? :( <3

2009-09-23 @ 11:59:18
URL: http://hannooh.blogg.se/
Anonym

Jag viste att det var någonting, varför ville du inte berätta? KRAM

2009-09-25 @ 07:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0