Stor Saknad!

Snälla, kom hem... jag behöver dig... men du kommer inte hem, för du finns inte mer...




Jag hade gjort ALLT för att du skulle komma hem till mig igen, men det kommer aldrig hända, det vet jag...
och det gör så jävla ont att veta att jag aldrig mera kommer kunna prata med dig, krama dig, säga att jag älskar dig, kolla på dig, gråta med dig, skratta med dig, skaffa nya minnen med dig, jag kommer aldrig mera kunna göra nått...och det gör så jävla ont i hela mig.... du va inte bara min pappa, utan du va en underbar vän, en vän som alltid fanns där... som gjort precis allt för mig.... du va tryggheten i mitt liv.
Du såg alltid till så att din lilla dotter hade det bra, du fixade å donade med allt.
Va det nått som va fel så fanns du där å fixade det, du hittade lösningar på ALLT, det fanns inget du inte kunde göra, du gav dig aldrig, du hade ett tålamod som inte finns i denna världen.... du va snäll,omtänksam och helt underbar! Det finns ingen som någonsin kommer kunna ta din plats ifrån mig.... Du har din specialla plats i mitt hjärta, långt in!! Den största platsen är din Pappa.
Det har gått 3.5 år sedan du lämnade oss, och den tiden har gått så otroligt snabbt, men ändå så känns det som en evighet sedan.... vart har åren tagit vägen?
Jag lever varje dag med sorgen i mitt hjärta.... i min själ... och den gör så obeskrivligt ont...att varje dag vakna och veta att man ska genomgå ytterligare en dag utan världens bästa pappa...
Jag skulle kunna sitta å skriva hur mycket som helst, för jag har så mycker innom mig som egentligen måste komma ut, men hur ska man göra? hur ska man få ur sig allt?
Jag blir ledsen när jag tänker på allt.... Jag har så många tårar som bara strömmar ner för kinderna var och varranan dag... hur länge ska detta hålla på?
Sorgen i mitt hjärta kan ingen se.... ingen kan nånsin förstå hur jag känner, visst folk som varit med kan förstå till en viss del, men jag tror inte ens dom kan förstå riktigt... för alla har olika relaktioner till människorna som dött...
men jag vet iallafall hur jag känner..

fan nu kom jag av mig oxå... känns som att det jag skriver inte ens har nån röd tråd utan jag hoppar mellan olika grejer... men men.... skit samma...

Jag har iallafall min egna skyddsängel som jag vet kollar ner på mig varje dag.. det är som en ny liten trygghet i livet... jag vet att om pappa kan göra nått för mig där han är nu, så vet jag att han gör de...
Jag är så otroligt glad och tacksam för dom 18 åren jag fick tillsammans med pappa.. Jag värdesätter som åren mer än nått annat... Dom minnerna vi skapade lever kvar i mig, dom finns alltid... det är inget som nån någonsin kommer att kunna ta ifrån mig.... sålänge jag inte blir senil då ;P

Nää nu ska jag väll avsluta detta här.... men skönt att få lite ur sig... fast iofs... detta som står här är ju inget jag inte sagt förut... men ändå skönt att få säga ur sig det ändå...

Pappa, Jag saknar dig..... & Jag älskar dig, Massivs!! R.I.P


Kommentarer
mamma

lilla gumman du får ju komma hem och prata mer med mig så skall du se att det går lättare och kämmpa för du vet att jag gör allt för dig så du skall må bra mamma älskar dig min prinsessa kramar i massor

2009-09-27 @ 23:03:20
URL: http://emmoo.blogg.se/
mamma

lilla gumman du får ju komma hem och prata mer med mig så skall du se att det går lättare och kämmpa för du vet att jag gör allt för dig så du skall må bra mamma älskar dig min prinsessa kramar i massor

2009-09-27 @ 23:05:02
URL: http://emmoo.blogg.se/
Emmas Erik

Jag är helt säker på att din Pappa(som verkar varit en helt under man) just nu sitter där uppe och ler sitt bredaste leende och tänker på vilken underbar dotter han har. Han sitter garanterat och tänker " Emma bra jag finns kvar i ditt minne" men det allra mesta som jag vill är att du ska få ett bra liv, vill se dig le och gå runt och vara glad.



Så tror jag han tänker, förstår att saknaden är jobbig hjärtat och jag hoppas du snart mår bättre igen.



Var rädd om dig, du finns i mångas tankar nu det vet jag, bland annat i min.

<3



2009-09-27 @ 23:06:31
Lillemor

Underbara Emma! Det gör så ont att läsa hur ledsen Du är, samtidigt se att Du har människor som älskar dig och som bryr sig om dig, för Du är en underbar person - varm - snäll - älskvärd - ja det finns mycket gott att säga om dig. Smärtan i ditt hjärta kommer att bli lindrigare, men saknaden kommer alltid att finnas kvar - men med tiden kommer det att gå längre och längre tid mellan "groparna" Vi älskar dig gumman och önskar dig allt gott! Axeln och örat finns alltid tillhands och redo när Du känner för det ;o)

2009-09-27 @ 23:37:26
lillemor

Bidde lite fel! "samtidigt glad att se" skulle det vara!!! =o)

2009-09-27 @ 23:39:04
Hanna

<3

2009-09-28 @ 11:54:40
URL: http://hannooh.blogg.se/
Gummsi.

gummsi.. Vet inte riktigt vad man ska säga.. Men jag finns här för dig gumman.. alla dagar.. Jag älskar dig & jag hoppas att det är som dom säger.. att tiden läger sår.. för dina behöver läka.. även om det aldrig kan bli helt återställda.. det kommer finnas ärr.. för så djupa sår läker inte.. Men jag hoppas att det finnas något sätt där du kan få må bra igen. Sorg & saknad är det jobbigaste en människa kan känna.. jag har aldrig känt det på samma sätt som dig. Men jag har kännt.. & om det bara är en del av det du känner så va det hemskt.. Jag älskar dig vänne & jag finns altid här för dig. <3

2009-09-28 @ 13:36:43
URL: http://lindamartinsson.blogg.se/
Louise

jag finns här gumman! Precis när du vill! Bar att höra av sej! <3

2009-09-28 @ 15:20:56
URL: http://louiseschyberg.blogg.se/
Zyrran!

Jag Älskar dig Emma!!

Finns här för dig!

Kämpa, kämpa, kämpa!

Kram Zyrran!

2009-09-29 @ 21:19:42
Mårten

Håller med Erik!!!!

<3 dig vännen. Kramar

2009-10-01 @ 11:51:40
Emmoo

Tack alla underbara människor för erat stöd!

Ni är fantastiska! Jag älskar er! <3

2009-10-01 @ 13:20:00
URL: http://emmoo.blogg.se/
nancy

hahaha! Tack! ;)

2009-10-14 @ 22:24:49
URL: http://giveitall.blogg.se/
nancy

Svar;

Klart jag gör!! <3

2009-10-15 @ 20:35:43
URL: http://giveitall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0