Alla förtjänar att må bra!

Ja visst är det så, det sägs att man ska göra saker för att må bra, men när det är nått som sätter stop i en, vad gör man då? När lusten för allt är slut, och man inte hittar den riktiga vägen ut?
Alla kan säga en sak, men det kan vara svårare för den andra som hör det, att ta till sig det.

Jag vet att det jag går igenom kommer att bli bättre, men när kan jag inte svara på.
Det finns fler folk som förlorat den dom älskar, och mår dåligt...och jag klandrar dem inte för det.

Jag vet inte varför detta känns så jobbigt som det gör, efter så lång tid, men kanske är det för att jag sett det ingen annan jag vet sett, jag har sett ett liv försvinna mitt framför mina ögon, jag har sett människan jag älskar mest av allt dö. Det är värre än nått annat... Att se ens föräldrar dö, det är ingen lätt sak, så då är det inte konstigt att man faller tillbaka.... hade det bara varit att jag saknat någon jag älskar så hade nog detta varit lättare.. jag hade nog tagit mig igenom det mkt bättre... men just nu så går inte det, jag kan inte....
Bilderna finns i min hjärna, dom kommer fram och då kommer även tårarna... tomheten.... saknaden och sorgen!
Jag kan inte skjuta bort dom, det går inte... dom är så starka, så klara...och jag kommer aldrig glömma.

-

Tack Gummsi för att du åkte med mig till Pappa idag, Älskar dig!
Tack Tessan för att du fick mig skratta och vara glad för en kväll, Älskar dig!

Kommentarer
Mellan

De var så lite gumman =) du vet att jag alltid finns här för dej.

jag har alltid kul med dej med..

skratta är viktigt här i livet.

Kul att vara med dej.. de kommer alltid upp något tokigt =) hehe PUSS LOVE YOU

2009-11-02 @ 19:44:06
URL: http://sessanfri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0