Borås Djurpark!

Ja som sagt igår hämtade jag Jessica och Alice vid halv 12, vi skulle till borås... men det tog liiiite mer tid än beräknat att åka dit, vi hade tänkt typ på 30-40 min, men när vi kom till tunneln hemma så kom vi på att den är ju typ halvt avstängde, så vi fick stå i kö i ca 20-25 min, hur segt som helst, men när det väl släppte där, så gick de lite snabbare, väl inne i borås trodde vi först att vi hade kört vilse, men det visade sig att vi va helt rätt ute =D
vi gick runt i ett par timmar på djurparken, Alice fick rida häst, vi åt glass och gick runt och kollade på alla djuren!
Efteråt så åkte vi till donken och åt, sen åkte vi hemmåt igen, kvällen spenderades hemma hos Jessica, det blev först lite barnprogram för Alice skull, sen robinsson och sen kollade vi på film! typ vid halv 1 åkte jag hem igen! =D
Tack för en underbart mysig dag! Det får vi göra om oftare!! ♥

Lite bilder ifrån igår! =)

              

Kommentarer
Louise

Vilket fint kort på dej och Alice :)

2009-05-03 @ 16:34:21
URL: http://louiseschyberg.blogg.se/
Mårten

På söndag e det ett år sen jag va där :D :D När min älskling överaskade mig :D Wieee :D Vist e det mysigt :D

2009-05-07 @ 10:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0