Våffeldagen! =D

Ja idag är det våffeldagen, men tror inte att det bilr några våfflor gjorda idag, synd för det är ju så underbart gott =D
jag älskar våfflor, skulle kunna äta de varje dag!! hehe..
Men men,  vad har då hänt idag? Inatt typ vid halv 5 så fick jag besök av lilla Karina som inte kunde åka hem, för de gick inga bussar =P Sen efter att hon hade åkt idag så har jag inte gjort nånting, jag har legat här i min soffa hela dagen och tagit de lugnt! Det är nog det som mest behövs nu när jag är sjuk, så att jag kan bli frisk nångång.... ! =D
Hatar ju att vara sjuk, men som tur är så går det ju över... jag mår mkt bättre idag än igår, så det är tur de!
men min röst är inte tillbaka helt än, den är helt cpig fortfarande, men men, jag tycker faktist det är roligt att vara hes! haha
jag vet jag är knäpp ;)
men jag har börjat få ont i ögongen, när jag vaknade i morse så va det ena helt ihop görat! typ så som man får när man har ögoninflamation , men nu har jag inte märkt att det kommit nått mera.... så jag hoppas att det inte är nått! kan ju vara pga förskyldningen oxå, får hoppas på de! =)

Nä nu orkar jag inte skriva mera! Ha en fortsätt trevlig dag alla goa människor! njut av solen!


Kommentarer
Karina

TUSEN TACK för att jag fick komma till dig inatt! :D Älskar dig!

2009-03-26 @ 00:27:09
URL: http://omniavincitamor.blogg.se/
Mårten

Jag va OXÅ! på ett snabb besök ju ;) haha.. Japp jag gjorde våfflor o åt oxå. Ett måste ;P Även om dom smakade teflon ;P

2009-03-26 @ 13:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0