Shit!

När ska man bli bättre!!! Min hosta blir verkligen bara värre och värre, mina ögon är knallröda!!! =O
men nu ska vi inte vara negativa.. haha! meeen va rastlös jag är av att bara sitta hemma på dagarna och hosta! haha
Jag vill verkligen jobba, då gör man iallafall nått! men men på måndag är jag back in business! =D

Snart börjar våra bästa år, så det är ju skönt att man har nått att göra här hemma iallafall, sen pratar jag ju med trevliga människor på msn! Tur att du är hemma Nancy ;) Förlåt att jag smittat dig, men det går över, jag loooovar! Det kanske bara tar lite tid, men en dag så blir du frisk igen! =) haha

Snart helg igen oxå, gött som bara den! =)
och i mån är det Let´s dance final, vem tror ni vinner?
Jag hoppas magnus för han har utvecklats mycket mer än Laila, fast jag tycker hon är grymt mycket bättre! =)

Kommentarer
Nancy

Hahaha, inne ? Du tror det ja, jag vägrar ;)

Är det någon som ska vara inne, så är det du.. sluta smitta folk ;) hehe.

2009-03-26 @ 12:35:25
URL: http://giveitall.blogg.se/
Mårten

MAGNUS!!!

2009-03-26 @ 13:33:52
Anonym

Ja, jag fick min idag iaf! :D antingen är jag speciell eller så är jag så trög så jag behöver lite försprång ;) haha

2009-03-26 @ 21:42:08
Eva-Lena

Krya på dig Emma!

Kram

2009-03-26 @ 21:43:38
URL: http://www.evalena.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0