Helgen.

I Lördags hade vi äntligen våran julklappskväll, det va skönt att den blev av någongång, fast jag tycker inte att kvällen blev så lyckad som man hade tänkt sig! Men Tack ändå tjejer!

Igår så va jag med min underbara gummsi, vi käkade kladdkakan som vi egentligen skulle ätit i lördags =P
Även Louise va här en pytteliten stund och provsmakade! hehe
Jag å Linda bestämde oss sedan för att åka hem till mamma, där det va massa andra folk!
Även min lille guldklimp va där, Joel! =D Jag blir verkligen så glad varje gång jag träffar honom, det är helt sjukt!
Efter några timmar så åkte vi till kungälv igen och tankade min bil, och åkte runt lite överallt, vi hämtade även fluffbollen Nancy. och drog med henne runt på nya äventyr!  När vi hade åkt i nån timma så hamnade vi utanför Nancy och satt sedan där i några timmar och tjötade om allt och inget! Mycket trevligt =)
Sedan va det hem igen för att duscha och fixa tvätten, skulle ju trots allt upp klockan 5 i morse, började jobba klockan 6, men jag fick gå hem igen efter ett tag, jag har nämnligen feber, är dunder förskyld och hostar som en galning!
Inge roligt alls, så nu sitter jag här typ halvt död... =/ Men men, man ska inte klaga det finns folk som har det mycket värre, detta går ju som tur över om ett par dagar! =D 
Jag känner mig så positiv till allt idag, trots att jag är sjuk... eller vad säger du Nancy? ;) haha



Tack Linda och Nancy för en trevlig kväll tillsammans igår! Jag älskar er!


Kommentarer
Louise

Så pytteliten stund va de ju inte.. va ju mer än en timma...

2009-03-23 @ 16:29:21
URL: http://louiseschyberg.blogg.se/
Nancy

Aaw, mitt lilla troll :) & Jag älskar diiig.

Krya på dig nu <3

2009-03-23 @ 17:54:34
URL: http://giveitall.blogg.se/
Nancy

Haha. glömde kommentera en grej. Ja.. du är förbannat positiv idag, till och med till papa roach ;) haha. Inte illa de inte ;)

2009-03-23 @ 17:56:14
URL: http://giveitall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0