3 år utan min älskade Pappa!

Panik,Ångest,Smärta - ja det är bara en del av vad jag känner just nu, jag har sånt enormt trycker över bröstet, kan inte andas djupa andetag och det känns som att nån står å trycker med en tegelsten vid mellanjärdet =( det gör så sjukt ont så det är inte sant... jag hatar att känna såhär... när ska det börja kännas bättre?

Pappa, saknaden till dig är enorm, det går inte en enda dag utan att jag tänker på dig, du finns i mitt hjärta och mina tankar dygnet runt, jag vet att du inte vill att jag ska må dåligt och känna så som jag gör just nu, men tyvärr gör jag det.
Idag har det gått 3 år sedan den där morgonen när du lämnade oss, 3 jävla år, vart har dom tagit vägen? Tiden går alldeless för fort! Och jag vet knappt vad jag har gjort för nånting...
Du har verkligen lämnat ett tomrum i mig, just nu så känner jag mig så tom så det är inte sant =/
Jag älskar dig verkligen massvis, för mig kommer du alltid att vara min underbara bästa Pappa, min skyddsängel i alla lägen, för jag vet att du ser efter mig! Det känner jag på mig! =) Tack för alla fina år som jag fick tillsammans med dig, jag värdesätter dom hur högt som helst, du lärde mig livets viktigaste saker, och du satte mig på rätt spår i livet.
Jag lovar att försöka leva upp till dina fövräntningar! Jag kämpar trotsallt varje dag med att bearbeta sorgen, jag försöker verkligen, men tyvärr så går det inte alltid så lätt, jag faller lätt tillbaka och blir den där lilla flickan igen.
men jag försöker iallafall!! Hoppas att du är lite stolt över mig! =)

Jag har tagit ledig ifrån jobbet imån för att jag känner att jag inte riktigt hade orkat jobba i mån, eftersom att jag börjat på nytt jobb, och vi håller just nu på att skola in nya barn, så känner jag att det va likabra att vara hemma, så att jag kan åka till graven i lugn och ro! Hoppas bara att det inte regnar! fast iofs, det gör inget.... jag ska åka ändå! jag har lovat mig själv!

Nu måste jag försöka sova, får se hur detta ska sluta, för alla andra nätter så ser jag sådana konstiga bilder framför mig när jag ska sova, och tankarna sätts igång till max, men just nu så känns det ändå rätt okej, förutom att jag har så ont över bröstet! =/
men jag tror att allt känns bättre för att jag slapp vara ensam hela kvällen, Karina kom hit och va här en stund, Tack gumman för att du ville komma och för att du lyssnade på mig! Det betydde verkligen skit mycket ska du veta!
Glöm aldrig att jag älskar dig och är tacksam för allt du gjort för mig!

Får ser hur dagen i mån kommer att se ut..... men ta hand om er allihoppa där ute, en dag kan det vara försent, tro mig, jag vet!



Jag och min älskade,underbara,bästa,snälla Pappa!
Du finns alltid i mitt hjärta!


 


Kommentarer
Eva-Lena

Lider med dig Emma. Ta hand om dig.

Kram

2009-03-03 @ 06:04:19
URL: http://www.evalena.wordpress.com
Junitjej

Jag beklagar att din pappa inte finns i livet längre. KRAM!

2009-03-03 @ 06:18:45
URL: http://junitjejen.se
Anonym

Tänker på dig hela tiden, din låtsas mor/KRAM

2009-03-03 @ 06:19:23
Annika

Tänker på dej Emma!Kram

2009-03-03 @ 08:25:12
URL: http://nattisfelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0