Kommer inte på nån rubrik!

Egentligen vet jag inte riktigt vart jag ska börja nånstans, vet egentligen inte ens vad jag ska skriva, men jag känner att jag behöver skriva/prata av mig för jag går och bär på så mycket innom mig nu så det spricker snart, jag vet inte hur länge till jag orkar... men jag får väll skylla mig själv när jag inte vill prata med nån, eller aa inte för att nån frågar mig hur jag mår, förutom Vida (Du är underbar)
Jag vill inte verka självisk eller nått, men jag behöver verkligen mina vänner just nu... jag mår skit dåligt, pga att det snart är den 3 mars, dagen på året som jag helt ärligt hatar, jag mår jätte dåligt ett bra tag innan och jag mår skit dåligt ett bra tag efter, när ska det sluta vara så? När ska man kunna få känna att det känns lite lättare?
Och alla dessa jävla tårar som kommer, tur att man är ensam så att ingen ser.... det är skönt att man bor ensam, så kan man släppa ut allt utan att känna sig dum inför nån (jag tycker verkligen inte om att gråta inför nån)

gaaahh, jag kan inte ens skriva det jag har innom mig, hur FAN ska man få ut allt? jag dör! det gör ont i hela mig, jag har fan ont i själen! det känns som ett tryck över bröstet... jag vill få bort de, men det går inte!!
jag är inte så jävla stark som alla tror.... innerst inne så är jag skit svag..!!


nej jag kan inte skriva mera... får det inte ur mig...


Ta hand om varandra där ute!

Kommentarer
Eva-Lena

Stackare. Lider med dig, finns här om du vill.

Kramar till dig

2009-02-18 @ 22:03:50
URL: http://evalena.blogg.se/
mamma

mamma finns alltid för dig du får komma hem och sova så du inte är ensam kram mamma älskar dig

2009-02-18 @ 23:03:13
URL: http://emmoo.blogg.se/
Nancy

I love love love love love love love love love love love love love love love love love love love love love love you Emma Ekström!



Vet du vad jag vet? Du är starckare än vad du tror att du är. Men bara för det så betyder det inte att du alltid behöver vara det. Du får vara svag dom stunderna du behöver bara det.

Men Emma, jag hoppas att du verkligen vet med dig det och att du verkligen lyssnar på mig nu. Jag finns här, jag har alltid funnits här för dig, jag har aldrig vänt dig ryggen, någonsin. Och jag kommer aldrig att göra det heller. Tänk på det.

Så är det något så säg det till mig vännen.



Jag tänker på dig! <3

2009-02-18 @ 23:31:30
URL: http://giveitall.blogg.se/
Louise

Älskar dej Emma!

2009-02-19 @ 14:31:02
URL: http://louiseschyberg.blogg.se/
Jenny

Hej min älskade Faster!

Kan mina katter få bo i din lägenhet?? (inget illa menat) För du kan ju få bo hos mig, det finns ett rum över! Jaaaa

Mamma & Pappa & Jag (även Lasse & tjej katten) finns här för dig!!

Vi älskar dig!

kram & 1000 pussar

2009-02-19 @ 20:38:31
URL: http://joelbjerlemo.blogg.se/
Marita D

Hej Emma jag blir så ledsen när jag

läser din blogg,för jag tycker så synd om dig.

Hoppas att jag skulle kunna göra något för dig.

Många kramar från Marita.D

2009-02-19 @ 21:45:33
Karina

Hej gumman!



Jag vet inte.. Har egentligen inte tid med sånt här, men om man inte kan göra något annat än att plugga på en hel dag, så blir man ju galen!!





Varför säger du att det bara är Vida som frågar hur du mår? Jag frågar också, men du vill ju nästan aldrig prata om sånt.. Känns lite orättvist att du säger så, när hon faktiskt inte är den enda som bryr sig.. Börja prata mer! Jag tror att du hade mått mycket bättre om du bara tillät dig själv att släppa ut dina känslor och prata ut om allt du har inom dig. Förlåt för att jag inte har tid just nu.. Men på söndag vi prata så mycket du vill! Man är mycket starkare än vad man tror! Och tänk på en sak: Det är bara utifrån dig själv som du kan jobba med att göra saker bättre.. Allt kommer inifrån. Oavsett hur mkt stöd man får, så måste man börja hos sig själv. Att ge upp handlar inte om att man ger upp för att något utifrån är jobbigt, även om det förstärker den jobbiga känslan... Det är bara du själv som ger upp, ingen annan och det är ingen annans fel heller. Du anar inte hur många gånger jag har velat ge upp - men vad tjänar det till? För att kunna må bättre måste man acceptera det som känns jobbigt och låta det komma ut.. Ingenting blir bättre av att förtränga det! Våga prata om det, och säg inte att ingen bryr sig om hur du mår, för du har jättefina vänner som bryr sig om dig!



Måste fortsätta plugga nu. Men glöm inte att tänka på din inställning. Det räcker inte att vara glad på utsidan och ha allt inom sig. För att komma nånvart måste man våga uttrycka hur man egentligen känner.. Annars kommer det alltid kännas lika jobbigt.



Tänker på dig, vännen.

2009-02-19 @ 22:51:29
URL: http://omniavincitamor.blogg.se/
Hanna

Jag finns alltid här borta i boschen vännen! <3 Du vet att jag tänker på dig. Och jag vet att du är stark, för du har lärt mig hur man gör!

Snart blir det en tokdag, en HannoochEmmo dag, bara knasigt men alltid lika roligt!

Du är en av mina bästa vänner, det kommer du alltid att vara.



Jag älskar dig! <3 tänker på dig, massor!

2009-02-21 @ 22:27:09
URL: http://hannooh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0