Alla hjärtans dag!

Varför ska man egentligen ha speciella dagar för att visa folk vad man känner för dom?
Borde inte det vara en självklarhet att visa det lite varje dag?
Inte bara till dom man är tillsammans med, utan även alla andra man tycker om på olika sätt.
Som t.ex vänner och familj? Jag tycker man visar alldeless för sällan för dom att man verkligen tycker om dom, man borde visa det mycket mera för vänner och familjen är det viktigaste man har, eller det är vad jag tycker.
Jag skulle aldrig klara mig utan mina vänner och min familj. Det finns ingen/inget som betyder så mycket för mig som mina vänner och min familj!
så alla mina underbara vänner där ute och min familj - Jag älskar er, ni ligger mig varmt om hjärtat!
-
min alla hjärtans dag har jag spenderat med underbara vänner!
Jag va med Louise och Martin på dagen, och Linda och Nicklas på kvällen!

Sett på melodifestivalen och spelat monopol! =P

Imån ska jag och min underbara Gummsi ha film maraton och mysa tillsammans heeela dagen! =D

Godnatt och Ta hand om er allihoppa där ute i världen! och visa för personer som betyder nått att dom verkligen gör de!
Bara genom att ge en kram kan göra mycket för många!


Kommentarer
Louise

Håller me dej gumman! Tycker de e lite överskattat! Ingen bra dag alls... Kärlek ska visas närsom helst och ofta;) hehe

2009-02-15 @ 16:52:21
URL: http://louiseschyberg.blogg.se/
mamma

emma det är roligt och se vilka vänner som brydde sig denna dag kram mamma

2009-02-15 @ 22:20:21
URL: http://emmoo.blogg.se/
Anonym

Älskar dig, Emma :) Kommer sakna dig denna veckan.. Hör av mig så fort jag har tid! Puss

2009-02-16 @ 19:23:53
URL: http://omniavincitamor.blogg.se/
Mårten

O du betyder massa för oss oxå!! :D [v]

2009-02-18 @ 13:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0