Stationär data och Påsk!

Ja, som sagt... det brukar ju gå ett tag mellan gångerna som jag skriver, men jag har ju fullt upp varje dag ;)
Denna veckan har bestått av jobb som vanligt, men jag har även varit iväg och köpt mig en stationär data, haha välbehövligt och bra, är faktist trött på bärbar data just nu, det är mkt bättre med en riktig, plus att jag kan ha mina sims spel på denna! hehe perfekt! =)

Påskafton spenderades först med Nancy, vi va hos mig och gjorde iordning oss för att sedan dra in till sticky och kolla på två band som skulle spela, sjukt bra båda två!! riktigt bra musik oxå! =D efter spelningarna och några cider i oss gick vi till centralen för att möta upp Linda, men vi gick alldeless för tidigt så vi fick vänta typ 1 timma på centralen innan hon kom, men men... frös som en idiot gjorde vi oxå för jackorna hängde kvar på sticky och det är ju inte direkt varmt ute klockan 1 på natten, men men där gick vi i våra tunna tröjor!  När gummsi väl kom så gick vi tillbaka till sticky igen och va där i några timmar... klockan 4 stängde dom så då gick vi till donken och åt nattmat! Varför smakar alltid mat så mkt godare när man är full? =p haha
sen va det bara att gå till centralen igen för att vänta på bussen som skulle komma 1 timma senare (alltså klockan 6) på centralen va det en äcklig fulle-gubbe som gapade å skrek och gick efter oss... värsta läskigt! Men vi lyckades lura bort han! haha
halv 7 i morse va jag iallafall hemma igen, huuuur trött som helst.. men när jag väl gick å la mig och såg hur ljust det hade blivit ute och solen började gå upp så kunde jag ju först inte somna.... men tillslut så somande jag så gott och sov i några timmar iallafall!
Tack tjejer för en underbart grym påskafton! Bästa på väldigt länge!


Idag har jag bara tagit det lugnt hela dagen, har haft besök av mamma och moster! Trevilgt Trevligt! =D

Nu ska jag snart sova så att jag inte sover bort hela dagen i mån!
Ha det så bra och ta hand om er där ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0