Fy faaan va trött jag är!

Utav 36 timmar så har jag sovit 4, bra eller hur?
Så nu ska jag allt se till att sova snart!



Igår efter jobbet så träffade jag bästa Gummsi, Jag fick två söta paket! Tack så mkt gummsi!!
Vi va en snabbis på Backaplan och kollade lite, sen åt vi pizza och sen hälsade vi på Joel,Brorsan & Jenny, när vi hade varit där en stund så frågade Jocke oss om vi ville vara barnvakt för dom ville gå på bio, och självklart säger jag inte nej... så jag å Linda stannade till typ halv 12, och jag som skulle upp å jobba klockan 6 sen.. härligt, det blev inte alls mkt sömn inatt... så den ska jag ta igen nu snart. börjar 9.30 i mån...
Idag har jag jobbat, varit vid min älskade Pappas grav, och varit på föreläsning med Jobbet!

Nej nu orkar jag inte hålla uppe ögonen mera
Godnatt alla!


Glöm aldrig, du är stark! Det har du bevisat för mig massor av gånger, Du fixar detta och jag kommer alltid att finnas här, jag lovar dig min vän! Du är aldrig ensam! Jag älskar dig vännen!

Kommentarer
Joel!

Godkväll!

Mamma & pappa hälsar och tackar för passningen!

Tusen tack från mig oxå!

Puss Joel

2008-09-03 @ 22:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0