Underbart!

Ja det är verkligen underbart att bo själv =P kunna göra precis som man vill och ha det precis så som man själv vill! Det är gött de! hehe
-
Idag blev de lång dag på jobbet.. ifrån 8.00 till 19.00... vi hade APT ikväll!
På dagen idag va jag på vårdcentralen för jag har haft så ont i mellangärdet ett tag, och det visade sig vara magkatarr så jag fick medicin för det =( hon trodde att jag hade fått de pga stress och depression...men men får hoppas att tabletterna hjälper iallafall!!

Nu sitter jag här och väntar på Karina, hon har varit ute med folk ifrån hennes klass, Hoppas att du har haft roligt gumman!! Men hon är påväg hem nu! =D 

ska snart sova oxå så att man orkar jobba i mån igen.... blev tyvärr inte så mkt sömn inatt pga att jag har haft så ont... plus att jag inte har kunnat äta så mkt idag :(

Godnatt! =)

Kommentarer
Louise

Krya på dej vännen!!

2008-05-28 @ 23:36:04
URL: http://louiseschyberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0