Utgång & Kalas!

Förra lördagen så bestämde jag och ett gäng tjejer för att gå ut, eftersom att jag fyllde år! =)
vi började med att vara hos Karina i ett par timmar för lite förfest! Det va hur trevligts om helst!
jag fick även en present utav Emma & Robin (bild kommer senare!) Tack så mycket!!
När vi hade varit hos Karina å spelat lite guitar hero,sjunigt sing star, pratat lite å druckigt en del så åkte vi in till stan, vi skulle först gå till bryggeriet eftersom att jag å linda behövde gå på toa, sen skulle vi egentligen gått vidare, men det gjorde vi aldrig utan vi stannad där hela kvällen... jag träffade även Mathias när vi va ute, det va trevligt att träffas =)
så vi satt mest där och snackade med hans kompisar! Sen skulle vi alla egenligen hem till Karina, men när vi väl kom till bussen så åkte ingen med =/ lite tråkigt men ändå.... jag å Karina åkte hem och la oss! =)

Tack tjejer för en trevlig kväll! =)

Bilder kommer när jag fått dom av Emma och Karina =P


På söndagen då som sagt så fyllde jag år och jag hade kalas hemma för släckten! =)
Även det var mycket trevligt, fick presenter och pengar, precis som jag ville ha så nu kan jag köpa mig klockan som jag vill ha =D  Ska bara få rummen ur att åka in till stan å köpa den oxå! =P

Tack alla för en trevlig eftermiddag/Kväll!

Jag träffade även Johanna & Johnas en stund på kvällen oxå! och även Karina! =)

Kommentarer
Emma

men när vi hade kommit till Karina så hade vi ju fått gå direkt. o jag va iaf tvungen att åka hem för att jag skulle jobba =( får ta efterfest nästa gång vännen :D

2008-08-29 @ 20:00:18
Nyfikna Jenny

Och vem är Mathias nu då??

E det något som jag har missat?? ;)

Puss & Krya på dig!!

2008-08-29 @ 22:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0