Min vecka.

I Onsdags va jag ute med Gummsi & Mårten!
I Torsdags börajde jag stor städa mitt rum, slänga ut saker
I Fredags så fortsatte jag med städningen och med att slänga ut saker.
Idag samma sak.... börjar bli lite bra nu iallafall! =D

ja det är vad jag har gjort i veckan... vad har gjorde i Måndags å Tisdag tror jag att jag har skrivit om =P
men om inte så i måndags va jag på Ullared och vad sjutton gjorde jag i tisdags? =S kommer inte ihåg!
jo jag va nog hemma hela dagen... aa de va jag... å sen på kvällen träffade jag Johanna & Johnas en stund!


nej nu ska jag nog gå ut och gå.... känner att jag måste börja med det igen, synd bara att behöva gå själv =(


ha en bra kväll!


Kommentarer
Emma

behöver du ju inte :P du kan ju gå me dmig.. o då började med en bra promenad i onsdags

2008-08-05 @ 17:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0