Min vecka!

Ja nu har jag jobbat 1 vecka igen och jag måste säga att den har gått väldigt fort...=D
Men det kanske inte är så konstigt eftersom att jag har varit tidig tre dagar denna veckan.. och då slutar man ju rätt tidigt och har hela dagarna kvar att hitta på andra saker! =D
Men fråga mig inte vad jag har gjort i veckan, för de kommer jag inte ihåg! haha! förutom att Karina har hjälpt mig att sätta ihop mitt skåp och hjälpt mig med att sätta upp de på väggen, Tack så mkt gumman!!
humm vad har jag mera gjort.... promenerat 2 gånger tror jag =P mjukstart såhär i början!!
sen...humm...köpt ny säng =D så nu äntligen slipper jag ligga i en liten 90 säng mera! haha men det värsta är att jag har fått skiiiiit ont i min ena axel i natt av sängen =S men det är väll så i början antar jag! hehe... sen har jag nog inte gjort så mkt mera i veckan... mest tagit det lungt, har faktist varit väldigt trött! haha Inte lätt att börja jobba igen efter semestern!

Tack så mkt Brosan & Jenny för hjälpen med sängen!! och Tack Ralf för lånet av bilen!

Kommentarer
Louise

Johan har skadat sig igen =(

2008-08-09 @ 15:39:14
URL: http://louiseschyberg.blogg.se/
Emma

men =( så vi får inte ligga o knö längre då?? =(

2008-08-11 @ 12:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0