Min Torsdag.

ja som sagt i torsdags så passade jag först Joel i några timmar, sen efteråt så åkte jag hem fort som den för att duscha och fixa iordning mig snabbt, innan ja skulle hämta Vida 45 min senare.... men jag hann allt! När vi skulle åka in till stan så va de kö genom tuneln så vi tog bron istället även där va de kö men det gick mkt fortare ändå! Parkerade å typ halvsprang till bion för att möta upp Viktoria och hämta våra biljetter, allt gick snabbt och bra. Vi såg på Mamma Mia, och den va hur bra som helst! =D En film man måste se! Efter filmen så körde jag först hem Viktoria och sen Vida, när jag kom hem så va jag dödstrött men kom på att jag skulle ha fika med mig till jobbet på fredagen eftersom att jag fyller år nu i helgen, så jag åkte snabbt bort till coop men dom hade inget gott så jag ringde Vida och hon va snäll som sa att hon kunde fixa fika till mig innan hon gick till jobbet på fredagen! Tack så jätte mycket, tur jag har dig ibland! hehe
Sen va det sängen som väntade.... somnade som en stock! =P

Tack Joel,Mamma,Vida & Viktoria för en mysig dag/kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0