Lördag & Söndag.

I Lördags va jag hemma nästan hela dagen och gjorde kort till Joel, sedan på eftermiddagen så åkte jag till kungälv å lämnade Karina, när jag va i kungälv så ringde jag till Emma och kollade vad hon gjorde, hon va ute och gick så jag åkte och hämtade henne så åkte vi till Maxi, när vi hade varit på Maxi så ville vi åka till IKEA så vi åkte hemmåt emot göteborg igen, men när vi nästan va framme så kom vi på att det stänger tidigare på lördagar, så vi åkte hem till mig istället och spelade guitar hero, och åt chips, rätt som det va så ringde Vida och vi gick å mötte henne och tog oss en lagom lång promenad. det är alltid lika skönt att komma ut och promenader, spec om man har extra trevligt sällskap med!
När vi hade gått våran promenix så sa vi hejdå till vida och gick hem till mig igen, när vi kom hem så va vi hunriga och bestämde oss för att åka å köpa mat. Det blev Pizza för mig och nån sallad till Emma. =) Mumsigt!
Sen spelade vi lite guitar hero till och även buzz, och tryckte i oss ännu mera chips och choklad.
När vi hade spelat ett tag så åkte vi in till stan för att kolla lite grann, åkte ett par varv, Emma ville även ta ett extra varv runt NK för att kolla skyltfönstret! =P sen så blev klockan mycket och vi åka hem igen, Tack Emma för en mysig och rolig dag/kväll/natt =D

-
Idag Söndag så va det som sagt kalas för Joel, vi va på kalas redan klockan 1, där bjöds de på tårta och fika! Han fick en massa roliga saker! =) Efter kalaset så åkte jag och hämtade Karina så bestämde vi oss för att käka mat. Mamma & Moster oxå! Det blev Pizza till Karina,Mamma& Moster kebab kött med vitlök till mig, och även en sallad till min mamma å moster, Nu lät de som att min mamma å moster har tryckt i sig mat men dom delade på både pizzan å salladen =P
Och Pizzan fick vi gratis för dom på pizzerian hade gjort fel... så de va bara att tacka å ta emot! =)
När vi hade ätit så va både jag och karina sjukt trötta men båda piggnade till efter en stund och vi bestämde oss för att åka till min pappas grav och kolla lite! Vi va även på Maxi i typ 1 timma och kollade runt, sen körde vi en sväng, vi körde t.om en extra sväng för att vi ville se när mätaren på bilen slog över till 30000 km! =P så nu har min lilla bil gått 3000 mil på 1 och ett halv år... det är inte dåligt de... jag måste nog sluta köra så mkt!
Sen lämnade jag hem Karina, Tack gumman för en trevlig kväll!
och TacK Joel för ett trevligt litet kalas! =)

Nej nu orkar jag inte skriva mer och jag tror inte att folk orkar läsa mera heller...
Borde verkligen sova, jag ska upp klockan 5 =/
Godnatt!


Kommentarer
Emma

men jag ville ju se klänningarna igen ju :D o tack tack tack för dag/kväll/natt tjofräset ;)

2008-08-20 @ 13:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0