Idag Lördag.

Nu ska jag snart fixa iordning mig för jag ska till systemet och köpa "saft" =P
Kan egentligen åka till systemet som ligger 5 min härifrån men det ska jag ikke, utan ja ska åka till munkebäcks torget eftersom att wanneroth jobbar där =) Sen senare ikväll så ska Jag,Linda,Mårten,Wanneroth till Karina vid 7, och för festa lite innan vi ska ut! =)


Dagens Horoskop:

Jungfrun 24/8-23/9

En rolig och lovande lördag, men den blir bäst om du avrundar kvällen ganska tidigt. Innan elva helst.

humm ja vill inte avsluta min kväll innan 11 =S
men men får väll se hur kvällen blir då, hoppas inte att mitt horoskop stämmer idag! =/

nej dags att fixa iordning mig nu.... hej hopp!


Kommentarer
hanno

ha d så kul

2008-08-23 @ 13:43:38
Emma

noooooooooooooo slutar morgonen lite tidigare kanske ;) innan kl 11 imon :D

2008-08-23 @ 14:07:34
Anonym

Grattis på födelsedagen Emma du är bäst

Kram Vida

2008-08-23 @ 22:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0