Soool!

Idag har det varit uuunderbart att solen har varit framme lite! Man blir så mycket gladare av sol!
Kanske våren är påväg? =D Man kan ju iallafall hoppas, vill inte ha mera snö nu iallafall!
-

Idag har jag varit och pratat med en psykolog, det kändes faktist skönt att få prata av sig lite, men det är klart, minnen och tankar som man inte tänkt på ett tag kommer ju upp, men det kanske är bra?
Det kändes skönt att nån frågade lite frågor om pappa och vad som hände, allt känns så mycket lättare när nån verkligen frågar mig saker... för då kan jag lättare prata om de.
Jag ska dit den 1 April igen, så får la se hur allt går då!
-

När jag sedan kom hem så stod, Emma och Linda utanför och väntade, så dom gick med upp en stund! *Mys*
-

Imån blir det jobb och sedan kalas, min älskade farmor fyller år! =D

Kommentarer
Karina

Jag ska försöka :) Haha, nej jag vet.. Va bara tvungen att testa det nya spelet (A) Haha. Visst är det underbart med solen? :) Hoppas att den stannar nu bara och att våren kommer på riktigt! Hälsa din söta farmor och gratta henne från mig!

Pusspuss! <3

2009-03-17 @ 21:41:03
URL: http://omniavincitamor.blogg.se/
Eva-Lena

Vad bra att du har börjat gå hos en psykolog, tror att det kan hjälpa dig bara du ger det tid. Jag har också börjat hos en.

Kram

2009-03-18 @ 10:36:54
URL: http://www.evalena.wordpress.com
Eva-Lena

Kika i min blogg! Du har fått en award av mig.

Kram

2009-03-19 @ 06:13:01
URL: http://www.evalena.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0