Söndag, en dag i chock!

Även denna dagen blev väldigt lyckad, har varit med lilla Gummsi nästan hela dagen, vi har varit och tittat på min brorsa när han spelade innebandy och lekt med Joel! =) Sen hem igen och gjorde tacos, gott gott!
Tack för idag Gummsi!

Karina va även här 10 min förut =P värd att nämna! haha

-
Förut när jag och gummsi kollade igenom min data efter musik, så hittade Linda ett ljudklipp som hette "Pappa"
jag blev väldigt glad eftersom att det va min pappas mobilsvar, men det funkade inte att lyssna på de på datan, så jag la in i det i mobilen, och där funkade det, och jäklar vilken chock jag fick, blev hur ledsen som helst, men det är kanske inte så konstigt eftrsom att man inte hört hans röst på över 3 år, kroppen reagerade som fan på de, men det va ändå skönt att höra hans röst... sen vet jag inte om det är så smart att ha kvar de och lyssna på det ibland, eller om man ska ta bort de.
Det kan ju hända att man blir påmind allt för mkt eller nått, ne jag vet inte... får la se... tänker iallafall inte ta bort det nu.
-
Nu är det dags för jobb i mån igen. Hoppas denna veckan går lika snabbt som alla andra nu för tiden =P
för nästa helg blir rolig! =D

Kommentarer
Mårten

Ha kvar den tycker jag :) när det känns rätt lr nått sånt om det gör det så tar man bort den. Japp helgen du ;P stackars din lägenhet ;) hahaha [v]

2009-03-16 @ 19:20:19
Louise

Tycker verkligen inte du ska ta bort de Emma. Tänk om du skulle ångra dej :S Ha kvar de gumman och lyssna bara på de när du känner att du vill de! Pussen <3

2009-03-18 @ 22:33:02
URL: http://louiseschyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0