Åka bil är underbart! <3

Idag har jag tagit det lugnt hela dagen, sovit och försökt få bort febern iallafall!
Sedan så åkte jag med Linda en snabbis och åt, man behöver ju faktist äta fast man är sjuk!

Vi va även och sa hej till Pappa och Gummsis farfar! Vi saknar er!

Väl hemma i kungälv igen, så körde vi och hämtade Nancy och åkte på nya äventyr runt om lite överallt!
Stod även utanför Nancy i några timmar idag oxå och pratade om allt och inget,, eller dom pratade minnen, jag va typ halvt död... jag mår verkligen piss... men vafan, man ska vara glad ändå! =D dumt att tänka negativt!
Tack mina underbara vänner! Ni är grymma, och det är så roligt att se er två så glada och prata om så många minnen som ni faktist delar tillsammans!
Detta bevisar nog lite iallafall att jag inte kämpat i så många år för inget.... =)
Tack för att ni gör detta för min skull, ni ska bara veta hur glad jag är för att vi kan umgås alla! <3

Nu ska jag verkligen försöka sova..... kommer inte kunna sova så mkt pga, hostan... men men får se hur det blir!
-

Varför gör man en sak, om man inte gör det helhjärtat?

Kommentarer
Nancy

Aaw..du är fin du Emma :) Superfin <3

2009-03-24 @ 00:34:07
URL: http://giveitall.blogg.se/
LindaMartinsson

Tack gummsi. :) Du é underbar! <3

2009-03-24 @ 10:10:08
URL: http://lindamartinsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0