Båda Hatar å Älskar julen!!

Jag brukade älska julen så otroligt mycket, jag såg alltid fram till att träffa alla och ha det mysigt, men nu är det inte detsamma längre.. jag nästan hatar julen... Det känns verkligen så otroligt tomt utan min älskade underbara Pappa, julen är inte den samma längre... livet är inte det samma längre... när du dog, så tog du en otrolig stor del av mig med dig... Jag skulle verkligen göra allt och då menar jag allt för att få dig tillbaka...

Pappa, varför lämnade du oss så himla tidigt,, varför va du tvungen att dö? jag kunde aldrig i min vildaste fantasi föreställa mig att du en dag skulle dö ifrån mig... vid så ung ålder... Tänk att vakna av att ens Pappa e död.. och man fattar ingenting... fy fan, jag minns allt som igår =/ och ändå har det snart gått två år... och det sägs ju att "tiden läker alla sår" men när ska tiden börja gå då? mina sår har inte ens börjat läka... och jag tror aldrig att dom gör de... för jag saknar dig pappa så jäääälva otroligt mycket!!image6


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0