Min vecka!

Jag veeeeet, jag har glömt att uppdatera nu igen, men i veckan så har jag haft kvällsplanering, varit på promenix med Jessica, och varit på tuperwareparty (eller hur de stavas)  men jag har inga pengar så jag köpte inget.. sen har jag fixat lite grejer som jag behöver inför sälen!
Imån åker nämnligen jag,Karina,Jenny,Brorsan,Joel,Emma,Magnus,Vilmer till Stöten i 1 vecka, det ska bli helt underbart att få komma bort ett tag och bara ta de lungt och försöka släppa allt här hemma...

jag tror inte att det kommer bli så mkt bloggande nu när jag åker, och sen när jag kommer hem så ska jag flytta direkt, så jag vet inte när jag skriver nästa gång...

Men ni får ha det så bra allihoppa! =)

Kommentarer
Louise

Hoppas ni får en bra vecka!

2009-01-24 @ 14:03:52
URL: http://louiseschyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0