Min helg! =)

I fredags efter jobbet så åkte jag å Karina till Chilli och kollade på soffa och lite annat, hittade en jätte fin soffa som ja ska köpa, och barstolar =) ooh jag är verkligen så underbart glad, äntligen!
Jag har nog inte varit såhär glad på länge, jag är som ett barn på julafton!
Sen så släppte jag Karina på backaplan och hon åkte vidare in till stan, jag åkte hem igen.. men precis när jag kom hem så fick jag vända och åka till chilli igen, mamma och min moster va där och ville att ja skulle komma å visa grejerna, så det va bara att vända, sen åt vi på donken (jag måste sluta äta där =S)
Sen åkte jag hem och började kolla på Let´s dance, efter en stund så kom Emma, =)
Vi kollade på tv ett tag innan hon åkte hem igen, Tack för besöket hehe

I Lördags så vaknade jag rätt tidigt, gick upp å gjorde mig klar, skulle åka till Allum med Linda och Emma, vi va där i massvis med timmar, Emma skulle ha massa nya kläder, och jag å Linda fick vara assistenter =)
Sen släppte dom mig i Backatorp, skulle passa Joel för Jocke och Jenny skulle gå på hårdrocksfest, min lilla prins håller på att få mera tänder så han hade hög feber, stackarn, men han piggade till rätt snabbt när han fick alvedon, även Emma och Linda kom senare, vi skulle ha Wii-kväll =) dagen och kvällen blev mycket lyckad, Tack mina underbara vänner för en rolig dag! =)

Idag söndag så tog jag det först lungt och kollade runt på lite olika sidor efter kaffebryggare och grejer, beställde grejer ifrån Elgiganten, en kaffebryggare,vattenkokare, och mixer i OBH Nordica Cilli paket! =D
ooh jag är verkligen så glad! =D
Sen åkte jag till Torslanda för vi skulle gå på 40års kalas hos min morbror, va där en stund innan jag åkte hem igen,
och nu är karina här så jag ska vara social =P


Kommentarer
Sofia

Men Emma, du kan ju inte gå till Elgiganten.. :P Hade du kommit till Media Markt, hade det säkert varit billigare.. :P Kul att du fått lägenhet föresten... Kramen

2009-01-18 @ 19:30:58
URL: http://fialuringens.blogg.se/
Sofia

Ahaa, okej.. :P då förstår jag att det blir lite lättare..

2009-01-18 @ 20:52:34
URL: http://fialuringens.blogg.se/
Hanno

Du dricker väl inte kaffe? :P hehe

2009-01-19 @ 11:28:29
URL: http://hannooh.blogg.se/
Mårten

VaFAN!!! :) va ska du med kaffebryggare till??!!!???!?!?!?!

2009-01-20 @ 13:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0