Fy faaan!!

Jädra skit semester!!! Vi alla har legat i magsjuka sen vi kom upp till sälen, jag trodde ja skulle klara mig rätt lindrigt, för jag mådde inte så jätte dåligt dom första dagarna, men igår kväll så bröt det ut rejält, har spytt hur mkt som helst! fy faaan!
Karina,Jenny,Emma,Magnus å barnen mår bra igen, så dom är och åker skidor just nu, medans jag å jocke är kvar i stugan och mår skit!

Jag mår t.om så dåligt att jag tvingade i mig cola, vilket verkligen tog emot som fan, de tog tid innan jag drack de..
men det hjälper ju emot magsjuka så då va det värt det! (men det va inte ens gott, första klunken va god, men fan va äckligt de smakar nu)


Känns verkligen skit tråkigt att resan skulle bli sånhär, jag som lovade Karina att vi skulle ha roligt hela veckan!
Förlåt gumman! Ja ska försöka bli lite friskare idag så att ja iallafall kan åka med upp till backarna i mån och kolla på när du åker! =) 

Kommentarer
Tuve gänget

Åh stackars er...krya på er

2009-01-28 @ 19:04:28
Mårten

oj oj oj :/ har jocke oxå blivit dålig nu?? :( KRYA på ER!!!

2009-01-29 @ 13:24:58
Eva-Lena

Fy vad tråkigt. Hoppas ni blir bättre snart.

Krya på er.

Kram

2009-01-29 @ 15:29:58
URL: http://evalena.blogg.se/
Niclas

Haha fan va surt! Men nog att du inte tyckte om coca colan då ;)

2009-01-29 @ 22:40:47
Nancy [GiveitAll]

Kom hem vännen min!! <3!

2009-01-30 @ 01:01:31
URL: http://giveitall.blogg.se/
Vilmer

Hoppas du mår bättre nu!!! Tack för den sjukt braiga semestern! :)



Kram emma och vilmer

2009-02-01 @ 20:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0