Ullared & Frölunda!

Min dag igår va verkligen kanoners! haha
men den började lite konstigt, men ändå rolig, jag va tidig (på jobbet) och det roliga va att båda jag och Jessica (som va tidig med mig) försov oss så jag vaknade halv 6 och jag väckte henne 5 min senare =P men vi va båda på jobbet 5 i 6, sen så jobbade jag tills 2 sen lurade jag med mig Jessica till banken! hon skulle hämtat ut pengar men de funkade inte så stackarn fick stå utanför och vänta på mig i en evighet =P sen iallafall så kom vi oss äntligen iväg till ullared, dödströtta va vi båda två, stannade på donken för att äta lite, sen va vi helt färdig laddade för en eftermiddag på ullared =P och trötta som vi va så blev de mkt skratt och ingen av oss kunde riktigt prata iofs så ringde våra mobiler heeela tiden, så vi pratade lite i dom oxå! haha Jag köpte typ ingenting... medans jag packade på Jessica en massa leksaker till hennes dotter! =D skit roliga grejer så nu ska jag hem och leka med hennes dotter =P haha
Sen åkte vi fort som den hem =P Tack Jessica för en skit rolig eftermiddag!!



Idag va det först jobb sen direkt iväg på Frölunda!! Mötte upp Jenny på Backaplan så drog vi oss in till stan, gick och tog 1 cider innan matchen! sen iväg till scandinavium! Fröluna spelade helt ärligt inte så jätte bra, eller dom spelade grymt mkt bättre än Modo, men första och halva andra perioden så kunde även fröulnda spelat bättre, tycker jag iallafall!
men dom vann iallafall med 3-2 =D *underbart!* Tack för ikväll Jenny!

Kommentarer
Gummsi

Tack gummsi.. men det nkänns inte riktigt så.. :P Hittade du inget på ullared?

2008-09-26 @ 14:27:14
URL: http://lindamartinsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0