Tacos,Trollhättan =)

Igår tog jag de väldigt lungt hela morgonen, sen körde jag mamma,moster & Ralf till stan, efter de så skulle jag åka å handla mat för jag ville ha tacos, så då åkte Johanna med så bestämde vi att hon & Johnas skulle äta med mig, så vi åkte till mig så gjorde dom mat =P (jag dukade haha)  Efteråt så gick dom hem efter ett tag och jag gick och vilade, eftersom att jag inte mådde helt bra, låg i sängen och kollade på tv/film hela kvällen fram tills typ 10 då jag åkte till Louise! =D Vi tog oss en sväng med bilen och hamnade i Trollhättan, där vi träffade Hanno en snabbis och sa hej, sen va vi på donken, och sen åkte vi runt lite på Vargön,Vänersborg och såklart i Trollhättan, efter ett tag så åkte vi hemmåt igen, så jag va väll hemma vid typ 4, och jag va verkligen DÖDSTRÖTT mina ögon gick nästan ihop när jag körde hem ifårn Kode... shit asså! men men... sen somnade jag gott iallafall hehe!

Tack Louise för en rolig kväll/natt! Vi måste verkligen träffas oftare! Vi har ju alltid så skoj tillsammans! fan va skratt de blev! =D

 



Idag ska jag försöka komma iväg och träna.... tror ni att jag kommer att lyckas?

Kommentarer
Louise

Håller med dej emma!! vi måste verkligen träffas oftare!! haha vad gör du ikväll ? :P haha!!! <3

2008-09-28 @ 12:55:00
URL: http://louiseschyberg.blogg.se/
* Linda me Cazandra *

Tack så mkt =) Din blogg är me jätte fin =) Aa visst är hon? kram

2008-09-28 @ 12:56:49
URL: http://liindac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0