4 Månader...

...jag måste bara berätta att det är nu 4 månader sedan jag drack cola!
Jag är grymt imponerad och stolt över mig själv! haha

va bara tvungen att säga de! =P


Igår så jobbade jag först 6-14, sen åkte jag med Camilla & Johanna till lite olika ställen.
Efteråt så kom Karina och vi busade och lekte med Joel! Och va och köpte Pizza! Ovanligt, det gör vi typ jämt! haha
Sen så tittade vi på tv och åt massa god choklad! =D
Senare på kvällen så åkte vi till Kungälv och träffade Gummsi en stund, vi tankade och va på Donken =P
Vi va även hemma hos Gummsi en stund för Karina hade aldrig varit där så hon ville se hur hon å nicklas bodde!
sen brummade vi hemåt igen! =)

Det va roligt att få träffa dig igen gumman!
Det va roligt att träffa dig med Gummsi ;)

Kommentarer
Eva-Lena

Grattis till att du har kommit i från cola beroendt.

Kram

2008-09-09 @ 20:26:13
URL: http://evalena.blogg.se/
Mårten

duktid du e =)

2008-09-15 @ 19:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0