Underbar dag!

Efter jobbet idag så åkte först jag och mamma och hämtade ut bröd till mig, och vi stannade även på donken för att äta lite... stog först i mega lång kö, men tillslut så gick vi.. så åkte vi till donken hemma... och där fick jag först vänta i typ 10 min på min cheesburgare, sen när jag väl fick den, så va de bara bröd,lök,ketchup! men hallå själva hamburgaren då?
Mongo Mc donald´s!!

Sen så när jag hade varit hemma en stund så kom Gummsi, så fixade vi med en grej, kan tyvärr inte skriva den grejern här, det är en sak mellan mig å Linda =P efter att ha fixat med den grejen i nån timma eller två, så åkte vi in till stan och tog oss en fika och satt å tjötade om allt möljligt i nån timma eller två =P hahaha
När vi väl sätter igång med våra samtal om nått så kan dom verkligen bli långa, men vi har verkligen alltid roligt tillsammans, vilket jag tycker är grymt roligt! Du är underbar vännen!
Tack för en mysig kväll Gummsi!
-
Igår så bestämde jag att jag skulle börja ett nyttigare liv, inget godis eller chips.. och inte allt för mkt söt-saker överhuvudtaget...och hittils så har jag faktist klarat mig rätt så bra...inget godis på två dagar! (mkt för att vara mig)
och på min rast idag så köpte jag ett äpple! *då kände jag mig duktig! =P* och när jag fikade idag så tog jag en loka och en coccosboll.. !

Undra om jag kommer lyckas... önska mig lycka till! =P

nu ska jag snart gå å lägga mig, är dödstrött....*som vanligt*


Kommentarer
Joel

Hej Faster!

Vill bara önska dig lycka till!

Kram

Ps Mamma hälsar oxå och önskar Lycka till!

2008-10-24 @ 09:41:36
URL: http://joelbjerlemo.blogg.se/
Annika

Lycka till med nyttiga livet Emma!:)

2008-10-24 @ 10:26:16
URL: http://nattisfelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0