Tack Bästa Vida!

För typ 1 timma sen så ringde de på dörren, och mamma sa till mig att öppna.. och vad kommer inte då, ett blommster bud... blommor till mig? tänkte jag... aja.. jag tackade och tog emot dom... så gick jag till köket och öppnade dom...
Det va tre jätte fina orange-röda rosor, och oranga blad och görna blad
och ett kort... bra tänkte jag, då får vi veta vem dom är av... och gissa vem de va?
Vida! Hon hade skickat blommor till mig och mamma! 
Snacka om att vi blev riktigt glada... vi fick tårar i ögonen båda två.. !!
Tack så otroligt mycket för att du tänker på oss!! Du är bäst!




Kommentarer
Louise

Gulligt! <3

2008-10-28 @ 21:41:33
URL: http://louiseschyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0