oj...

Nu va det verkligen ett tag sedan jag uppdaterade här sist... men det är nog för att jag har faktist inte så mkt att skriva om,
fast iofs jo det har jag väll... =P

kan ju börja med förra fredagen, då åkte jag och kidnappade Emma på kvällen så drog vi till mig och hade fredagsmys med Idol och lite annat tv-tittande... och en heeel del godis å grejer! =D

sen på lördagen så va jag på  Scrapbook träff i Gråbo, fick inte gjort så jätte jätte mycket men det va okej ändå... hehe! =)

och på söndagen så vad jag med Louise! =D Vi åkte först och köpte spackel-spade och silver tejp till mamma, sen åkte vi och kollade lite på backaplan och inne i stan, sedan åkte vi till mig och scrapade lite...Det är grymt rolig att du oxå har börjat gumman, det blir mkt roligare om man slipper göra själv! =D sen senare på kvällen så åt vi pizza med Ralf! =D
Sen åkte Louise hem och jag satte mig och kollade lite på tv!
Jag va även ute och åkte lite bil med Karina.

I veckan så har jag jobbat, varit på Freeport och kungsmässan med Vida,varit och passat Joel, och varit å hälsat på Joel =P Jag har varit och "tränat" med Jessica, och hjälpt Jessica att möblera om hemma hos henne, det blev riktigt bra! =)

sen har jag inte gjort så mkt mera.... tagit de lungt! och det tänker jag göra nu i helgen oxå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0