Då va det dags igen...

...fan jag hatar detta, igår morse när jag vaknade så kände jag att jag hade ont i hela kroppen, men jag tänkte att det går väll över så jag gick upp och åkte till jobbet... efter att jag hade jobbat typ halva dagen så fösvann orken i kroppen totalt och jag fick skit hög feber... så det va bara att packa ihop sina saker och åka hem... jag hade även lite ont i halsen....
väl hemma så gick jag direkt och la mig... och jag sov i flera timmar... när jag sen vakande igen så hade jag fått mega ont i halsen...det skaver som fan såfort jag sväljer och jag är verkligen kanllröd och har röda sår/prickar i halsen...
så jag låg i sängen hela dagen/kvällen/natten... och i morse när jag vaknade så mådde jag lite bättre... det gör inte alls lika ont i halsen längre... eller aa jo... ont gör de... men igår kväll va värst... halv 12 inatt vaknade jag av att jag hade så ont så jag nästan började gråta... men idag känner jag mig lite piggare än igår... så det är ju bra de... ska ju gå på musikal med min kusin ikväll så det är bara att proppa i sig massa med värk-tabletter och se glad ut.....

Kommentarer
Karina

Krya på dig gumman!

2008-10-25 @ 15:52:24
URL: http://omniavincitamor.blogg.se/
Joel

Hej Faster!

Kan jag ha smittat dig tro??

Krya på dig!

Puss

2008-10-25 @ 16:03:55
URL: http://joelbjerlemo.blogg.se/
Louise

Krya på dej <3

2008-10-25 @ 17:30:35
URL: http://louiseschyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0