Så typiskt!

Igår på jobbet så kände jag att jag höll på att bli sjuk igen, men jag förträngde den känslan och tänkte att det kan inte vara så, jag har ju precis varit sjuk men när jag kom hem så va jag heelt slut, jag frös som bara den, så jag gick och la mig en stund å vilade... efter bara några minuter fick jag världens huvudverk, och började må illa... när det gått ytterligare ett tag så började jag få skit ont i bihålerna... så efter lite tjat ifrån vida så bestämde jag mig för att åka till läkaren och kolla upp de, så jag ringde Louise och bad henne komma hit och köra mig, jag orkade inte köra själv... och självklart så ställde hon upp och kom! Tack vännen!! och jag lovar er, jag har aldrig varit med om ett snabbare läkarbesök, allting tog max 15 min! Det visade sig att jag hade bihålsinflamation, så det va bara att åka in till stan å hämta pencilin, sen åkte vi hem till mig och åt, och hade myspys till Idol och singing bee! vi åt popcorn som vanligt och drack vatten, vi har verkligen blivit mycket mera nyttigare än innan! haha =P

så det va min fredag kväll... jag skulle egentligen gått på överraskningsfest för Johanna Ek men aa kvällen blev helt annorlunda...

MEN jag gick en snabbis och kollade när Ek och alla andra åkte iväg med limosinen! =)

och idag fyller hon år, GRATTIS JOHANNA! Nu börjar även du bli stor! haha!
Hoppas att du kommer att få en underbar dag! =)

så idag ska jag bara ta de lungt nu på morgonen och sen i eftermiddag så ska jag försöka komma iväg en stund på kalaset som johanna ska ha! får se hur länge jag orkar vara där... inte så roligt när man inte är helt 100!


Kommentarer
Eva-Lena

Låter inget vidare. Hoppas du mår bättre snart.

Michan undrar när vi skall pyssla hos er nästa gång :)

Kram

2008-11-22 @ 19:14:59
URL: http://evalena.blogg.se/
Karina

Hur går det med dig, mår du bättre nu gumman? Pussar

2008-11-23 @ 14:50:31
URL: http://omniavincitamor.blogg.se/
Nancy

hej sötnöt! :) Hur é det med dig? Du får sluta bli sjuk hela tiden, kan inte vara roligt! Hör av dig snart! så ses vi din fjant! Sköt om dig så länge <3!

2008-11-23 @ 16:03:18
URL: http://giveitall.blogg.se/
Louise

Vfr har du inte skrivit nått om våran lägenhetsvisning? :S :P

2008-11-24 @ 17:12:05
URL: http://louiseschyberg.blogg.se/
Anonym

tack emma!:)

2008-11-24 @ 21:02:00
Carro

Tackar. :)



Hur har du det nu då?

2008-11-24 @ 22:25:03
URL: http://skrolldoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0