Pappa!

Idag när jag åkte till pappa så regnade det verklgien hela vägen, men när jag kom fram så va de som att nån stängde av de, det slutade precis när jag skulle gå ut ur bilen, och när jag satte mig i bilen igen så började det regna igen, snacka om fräckt ändå! =D

Jag satte iallafall ett kort hos Pappa, men tände aldrig nått ljus, för jag tänkte på vägen ut att det är likabra att tända ett en annan dag är det inte regnar så mkt, så jag köpte aldrig nått... så jag måste verkligen åka ut i veckan och tända ett ljus för min älskade Pappa... men istället för att jag tände ett vid graven, så tände jag ett ljus här hemma...

Pappa, jag saknar dig!


   

Kommentarer
Anna

Du e stark. jag beundrar verkligen hur du kan uttrycka dig till din pappa. det skulle jag me vilja kunna göra. ha en bra dag. kram anna

2008-11-09 @ 21:49:53
Louise

Anna har så rätt gumman!! stark e bara förnamnet!! <3

2008-11-10 @ 20:45:31
URL: http://louiseschyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0