Ojdå!

Ja nu va det allt ett tag sedan jag uppdaterade, men jag har som vanligt inte så mkt att skriva om, min vecka har varit väldigt lugn! Jobbar (som vanligt) haft kvällsplanering, varit på IKEA med Jessica, plus att jag har kollat på när hon satte upp nya gardiner! vilket va roligt att se! hahahaha!¨
Sen så har jag nog bara varit hemma hela veckan, fram tills igår... då jag träffade Louise,Mathias och Simon, vi va hos Mathias och åt middag,kollade på tv och spelade buzz, vi skulle egentligen gått å bowlat, men jag å louise ville hellre se Idol och Sining Bee så då fick vi göra det =D
Kvällen va iallafall väldigt trevilg och mysig, nått vi borde göra om !!

Idag så har jag passat Joel en snabbis, varit med Karina, vi va inne i stan och klippte oss och tog en fika, efter fikan så åkte vi och åt mat... erkänn bra ordning.. förrätt och sen middag! haha Sen körde jag Karina till stan för hon skulle på bio med hennes kompis Carmen! =) Det va iallafall väldigt roligt att träffa dig igen gumman, det bilr ju inte att vi ses så ofta längre.. nästan inget alls och det är väldigt tråkigt =/ tycker jag iallafall!
Efteråt så åkte jag tillbaka till dom tre J:erna och kollade på tv hela kvällen.

Och nu sitter jag här och tänker en massa som jag alltid gör på kvällarna....
och idag går tankarna om dagen som kommer i mån... nämnligen Fars Dag, jag skulle så gärna vilja att min pappa fanns kvar vid liv så att jag kunde få säga Grattis till honom i verkligheten och inte behöva åka till en grav =(
Jag trodde verkligen att det skulle bli lättare med åren, men så är det verkligen inte... jag trodde att jag skulle lära mig att leva med det, men fan så fel jag hade... detta året har kännts fruktansvärt jobbigt! Jag har verkligen inte mått bra denna veckan som har varit... och nu mår jag ännu värre...jag vill verkligen bara gräva ner mig och vakna upp igen på måndag!
får jag de?

jaja får väll se vad som händer i mån... jag SKA iallafall åka till graven och tända ett ljus... och sätta ett kort som jag har köpt!

Alla ni där ute som har era pappor vid liv, värdesätt det högt, för en dag kommer de att ni inte har de längre och den dagen är förjävlig!


Kommentarer
Louise

Jag finns här Emma!! Missa inte de! När du vill, alltid. Önskar jag kunde göra nått som fick dej att må bättre! :/

Du e stark Emma och du betyder väldigt mkt för mej!

Pussen <3

2008-11-09 @ 01:14:19
URL: http://louiseschyberg.blogg.se/
Anonym

2008-11-09 @ 12:41:47
Martin

Jag tänker på dig ida jag finns här när du vill!!

Kram Martin

2008-11-09 @ 12:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0