Min underbara tisdag kväll!

Ja denna kvällen har verkligen varit underbar, massor av minnen, och mååånga härliga skratt!

Jag har tillbringat eftermiddagen/kvällen med Gummsi & Emma!
Dom kom till mig strax efter klockan 6, så fick Emma sin väldigt mycket försenade present, äntligen så fick vi tummen ur och lämnade den! hehe =P Hoppas du gillade de gumman! ;)

Efteråt så åkte vi in till stan och tog en fika på ett mysigt litet café... fråga mig inte vad de hette, för de vet jag inte =P
vi satt där och tjötade om allt möjligt i ett par timmar, sen åkte vi hem till mig å kollade på tv!
pratade lite å sånt, och det blev massor av goa skratt!

Tack mina vänner för en underbar kväll!!
och Tack Gummsi för att du gav mig en chans, trots att jag varit hel knäpp den sista tiden!
Hand i Hand! ;)  Älskar dig!

och även STORT tack till emma och hennes brorsa som fixade min data! =D
ÄNTLIGEN så har den konstiga radion slutat spela! haha

Nu ska jag sova, imån är det jobb och träning som står på schemat!
Vad händer hos dig?

Kommentarer
Eva-Lena

I morgon skal ljag hem till en i fotoklubben och lära mig lite redigering i photoshop.

2008-11-18 @ 23:20:23
URL: http://evalena.blogg.se/
Louise

Mysigt:)

Imon ska jag till skolan å sen plugga:S Stör mej gärna :D

2008-11-19 @ 00:02:04
URL: http://louiseschyberg.blogg.se/
Mårten

TACK!!! håller med!!

O presentan va jätte jätte fin =D!

2008-11-20 @ 17:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0