Min underbara helg!

Ja denna helgen har verkligen varit underbar!
Visst den har haft sina nergångar oxå.. men mestadels har den varit kanon!
I fredags så hade jag lugn hemmakväll med Louise! Vi kollade på Idol och Singing Bee med min mamma och moster, och käkade vindruvor och pepparkakor! haha *hur mysigt som helst*
Sen senare på kvällen så hämtade vi Jenny å Meeri i stan!!
I Lördags så åkte vi först till stan och kollade lite, jag fixade även en bild för Vida! sen åkte vi och käkade pizza!
Efter de så åkte vi och tittade hur min pappa hade det, det kändes skönt så skönt efteråt att jag hade varit där!
Jag saknar han obeskrivligt!
Efteråt så åkte vi hem till mig och fixade iordning oss, sen när vi va klara så va Johanna och Johnas så snälla och körde oss till bergakungen, vi skulle gå på bio! =D Vi såg Patrik 1,5! Underbart roligt film! och skoj att man äntligen fick se den!
Sen när bion va slut så satte vi oss på bryggeriet och snackade i ett par timmar, även Mathias och Simon kom!
och när vi skulle gå så kom även Andreas!
Det va skojigt att få träfffa Mathias igen! =D Det va ju inte igår om man säger så haha!
Sen så va Martin så snäll så han kom och hämtade oss så vi slapp åka bussen.. Vi stannade även på donken för lite natta-mat! Tack för skjutsen och maten Martin!

Tack Louise för en underbar helg! Det är verkligen så grymt roligt att vi hittat tillbaka till varandra! Du är en underbar vän!
Jag har verkligen så jäkla roligt tillsammans med dig!

Bilder kommer sen!

Kommentarer
Louise

Blir nästan tårögd!! Tack själv vännen!! Har verkligen haft hur kul som helst! va längesen jag mådde så bra en hel helg =D Är så j*vla glad att vi börjat umgås igen! du annar inte! Tack!<3

2008-11-02 @ 14:07:50
URL: http://louiseschyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0