Gravsmyckningsdag?

Idag är en dag då man ska hedra sina nära och kära som gått bort, och åka till graven...
Min Mamma,Moster,Farmor,Mormor,Morfar,Brorsa,Jenny & Joel har åkt... men jag? jag e hemma?
varför e jag hemma? hallå det är min pappa och andra dom ska till... min pappa? borde inte jag oxå åka med?
fan jag fattar inte vad som håller på att hända med mig.. jag känner inte för nått... jag mår verkligen skit, orkar inte mera snart!
Jag hatar detta, jag vill inte.. jag vill inte förstå att han är borta.. det gör ont i hela mig!
Det tar t.om på mina krafter... jag känner mig helt slut... jag vet inte riktigt hur ja ska förklara hur de känns men men...
och dessa tårar... när tar dom slut? jag orkar inte... ja villl inte mera!!!!!! :'(

Pappa, hjälp mig att hitta mina krafter igen!!!


Fan när jag såg min farmor förut, med blommor i handen... så gjorde det så ont, man såg verkligen sakanden i hennes ögon... den sorgen hon går runt och bär på varje dag... shit va de kändes i hela mig!!

Pappa, du är verkligen saknad av många och älskad av många! jag älskar och saknar dig föralltid!


Kommentarer
Hanno

2008-11-01 @ 16:04:44
Hanno

Även fast jag inte förstår den känslan du känner vännen, så förstår jag hur svårt och jobbigt detta är för dig! Men du vet att jag finns här, bara ett telefonsamtal eller en bilfärd bort, det vet du! Vill du någon gång ha sällskap till din pappa så följer Hanno med!

2008-11-01 @ 16:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0